Vad har Brolle gjort med frillan?

Vad kul det är förresten när det inte går att ladda upp bilder. Eller det kanske bara är för mig just för stunden. Och eftersom jag just för tillfället inte har något annat att irritera mig på så blir det just bildproblemet. Lite Ben&Jerrys fick mig dock på bättre humör på direkten.

Jag sitter och tittar på Körslaget på TV4 och det är ju liite underhållande i alla fall, men mest väntar jag på Sing A Long för där är det tre snygga killar med ikväll. Mums, jag gillar idén E.M.D. Men förresten vad har Brolle gjort med sitt hår? Tillbaka med gamla säger jag bara! Då var han som snyggast, och det vet jag fler som tycker, ulala..

Grejen var ju den att jag skulle visa upp lite bilder, men vi väntar med det. Okej?

PUSS VÄNNER

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0