"Tjat, tjat, tjat, det är det enda man hör från dig!"

Det är sjukt vad detta lov har gått fort. Jag har verkligen inte ens hunnit reagera på att det har varit lov, och detta är liksom det sista man har, ups!

Mamma
och jag åkte och lunchade idag också, och det är ju aldrig fy skam. Väl på plats träffade vi även storebror Ante och det är alltid trevligt. Helt oplanerat åkte jag sedan in till stan och träffade Jessica så det blev ett härligt möte med henne ett par timmar. Sedan kom Maria, Sofia och Sarah och hämtade mig och vi begav oss till mig för lite våfflor och fruktsallad. Ska det va så ska det va! Jag har med andra ord haft en trevlig dag, så det är ju egentligen inte konstigt att dagarna bara flyger iväg!

Nu sitter jag och väntar på Efterlyst, för det är nästan mitt favoritprogram. Eller nej, det lät fel, men det mest intressanta programmet! Hur ska jag klara mig utan Linnéa är dock min största fråga?

K & H
Sofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0