Nya kap, balklänning och mysfilm

Det blen en himla massa spring på stan i dag också, dock i Motala. Det var inte fy skam det heller faktiskt. Mamma var sällskapet och det är nog alltid bäst ändå. Vi lunchade även och hade det allmänt trevligt. Jag kom hem med en himla massa leggings, ett snyggt linne och en kofta. Mm, mamma är snäll!

Snart ska jag och min syster åka hem till Sanna som ska sy min balklänning. Jag ska lämna över mitt tyg och hon ska ta mått på mig. Vad läskigt ändå, men det blir nog himla bra till slut. Dock håller jag på och ändrar mig hela tiden angående utseendet på den, meeeen det blir bra det också. Mitt tyg är i alla fall det snyggaste, mums!

Senare ikväll ska jag nog sno en Beckfilm av syster och mysa till med ett stort täcke. Mm, det är bland det bästa jag vet. Jag ska även lägga ut bilderna från i fredags, då var det minst sagt fest. Nu taggar vi inför nästa fest. Vi är nog bäst på fest, eller vaddå nog? Vi är festen, och roligast är det nog dagen efter!

O A O
Sofie

Kommentarer
Postat av: Malin

Svar; tack ska du ha!

ha en bra dag

2008-03-27 @ 17:03:57
URL: http://maliin87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0