Kalas, grädde och poker

image52Jag är i princip nyss hemkommen. Kvällen spenderades med trevliga människor och allt från poker, grädde, hockey och lakrisshot hemma hos Jimmie. Nu är jag trött och borde verkligen sova för om ca sju timmar går färden upp mot Stockholm och då blir det fota av. Det kommer att bli härligthärligt.

Annars har jag vandrat runt på stan idag (kors i taket) och bara handlat lite småsaker. Senare var det kalas hemma hos min lille prins Kevin som fyller hela 2 år idag.  Han älskar verkligen paket och man blev helt varm i hjärtat när han blev så lycklig.

Nej nu ska jag slänga ner datorn på golvet och somna sött i min sängen under almanackan med snygga killar. Mums!

Take care!
Sofie

Kommentarer
Postat av: hp

haha japp!

ömma smek /hp

2008-03-29 @ 17:20:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0