Crazy little thing

Nu sitter jag uppe i pappas lägenhet i Stockholm och tittar på Disneydags i min ensamhet! Jag är sådär sjukligt trött och det känns som att klockan åtminstone skulle vara nio.

Idag var det härligt att träffa Pernilla igen och återvända till Kulturhuset. Det gick bra att fota även fast det var en liten utmaning, men sådant gillar vi ju. Jag fick även ett till jobb så det blir att åka upp till huvudstaden om några veckor igen, vilket känns riktigt bra måste jag säga. Förresten snackade vi med en kändis idag, nämligen Katarina Ewerlöf, vilket kändes typ status! Eh, nästan i alla fall.

Jag skulle egentligen åka hem till min faster tillsammans med mamma och pappa ikväll men jag stannade kvar här. Jag orkade helt enkelt inte. Jag måste väl vila upp mig för i natt kommer bröderna hit efter en hel dags festande och de är dem som är diskreta. Oh nej. Imorn sätter vi oss alltså i bilen med färd mot Motala igen. Mina bakfulla bröder, mamma, pappa, lille Harry och så jag.

Nej nu ska jag fortsätta lyssna på grannen som spelar gitarr och sjunger. Jag kan inte göra annat än att småle.

P & K
Soffan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0