Varje väsen har, skönhet inuti, lalalalaaaaa

Jaha då var man hemma igen efter alla dessa konserter och skivsigneringar. Mo ha ha! Nej, men konserten var ju riktigt trevlig, och Limpan och jag var väl ungefär lika sega på bockningarna som vanligt, men det är ju lite av vår style så att säga!

Nu sitter jag här och kollar på Efterlyst och kokar som en liten gryta. Jag blir så arg på alla störda människor som existerar. Kan de inte bra dra?!

Nej nu måste jag fortsätta kolla på det här och skaka, sen ska jag väl kanske läsa lite hinduism, för det kan vara kul! Eller ah!

PUss och HUG

Kommentarer
Postat av: Limpo

Älskar att vi är serri

2008-04-20 @ 21:01:23
URL: http://linneat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0