Välkommen härliga sol

Ja shit vilket väder det är idag. Idag har det kommit riktiga vårkänslor. När jag cyklade till och från skolan hörde jag de små fåglarna kvittra. Dock skulle jag inte ha gjort det i fodrad skinnjacka! Men mums, vad härligt!

Annars var skolan idag fruktansvärt slapp. Vi började 12.20 med religionsskunskap som egentligen skulle ha varit svenska. Där fick vi bara tillbaka våra prov och sedan var den lektionen över i princip. Sedan väntade Människan socialt och kulturellt, men Micke ställde in den och jag jublade. Marre, Ivana och jag drog istället till Mc Donald´s för lite glass. Vi kom fram till att alla skoldagar borde vara som denna.

Nu ska jag slänga i mig lite mat, ta en promenad med Harry för att sedan packa min väska och dra ner till FeelGood tillsammans med min vän Maja, där vi ska svettas!

image55

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0