Solsken

image98Hello Rackamoothie's!

Jaaaaa, vad har hänt sen sist så. Nja inte allt för mycket. Hela helgen låg jag med kramper i magen - njutning, meen jag blev också stolt bilägare i fredags. Nästan ett vuxenpoäng, men inget slår Linnéas IKEA family-kort!

Men vilka underbara dagar det helt plötsligt har börjat bli. Det är ju inte lätt att låta bli att gå omkring med ett stort smile på läpparna hela dagarna. Vädret är helt sjukligt underbart och i skolan är det knappt inga seriösa lektioner, utan det är tusen inlämningsuppgifter istället, men det är härligt i alla fall.

Idag efter skolan drog Maria, Sofia och jag till Med eller utan, handlade lite lunch och åkte sedan till Borensult där vi satt i ett par timmar och njöt av vädret och sällskapet.

Nu har jag helt otippat städat mitt rum och hittat lite extra pengar och mitt matkort, som jag har skylt på lillasyster att hon har stulit. Ah men det känns bra. Nu snart ska jag gå hem till storasyster och myspysa!


PUSS OCH KRAM
SOffan

Kommentarer
Postat av: martina

soft med bil då:D

2008-04-23 @ 08:14:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0