Lalala, shut up baby

Jag sitter och tycker synd om mig själv och dricker vatten. Ganska underhållande, i alla fall om man jämför med uppgiften i internationell ekonomi som har gjort att jag deppar. Nejvars, så nere är jag inte, ville bara låta lite småbrutal.

Annars händer väl inte allt för mycket. Idag har jag valsat med min älskling och haft det allmänt bra! Igår spenderade jag dagen tillsammans med Marre och det var intressant måste jag säga. Jag tror inte att vi umgås som normala människor gör. Men sen när klassades någon i mitt gäng som normal?

Imorn är jag nog hemma från skolan och sedan kanske jag åker hem till Marre och målar staket. Allt för Krille säger jag bara!

PUSS OCH KRAM RACKAMOO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0