Julen är här

Shit vilket härligt väder det är, helt sjukt! Ska bara byta om, sedan ska jag självklart ut igen!

Skolan var snabbt över idag också, ett litet prov och sedan lite matte sen var det bara till att bege sig hem igen. Igår efter skolan åkte Maria, Sofia och jag hem till mig för lite lunch och så skulle det bli lite plugg, men ah. Imorse kom de hem till mig igen och vi skulle plugga, men vi käkade mest! Ganska ovanligt faktiskt!

Sen ska jag åka in till stan för lite körsång och därefter kommer Marre och Soffan och hämtar upp mig och så ska vi dra iväg och grilla och ha det lite trevligt. Mums vad härligt med vår!

Förresten kommer jag på mig själv med att sjunga julsånger hela tiden. Det gör jag alltid när det börjar bli sommar! Crazy_girl_89**@hot....

Take care!

Kommentarer
Postat av: Maria

:O:O:O:O

2008-04-24 @ 15:15:09
URL: http://blooondiiie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0