Here I am, baby

Jag fick kommentaren; vart har du tagit vägen? Och ja, här är jag igen, men jag kommer och går, lite som en lemur.

Nu sitter jag och kollar på hockey tillsammans med min pappa, och stämningen är väl inte direkt på topp. Helt plötsligt leder LHC med 2-0 efter bara åtta minuter, mm skitliv.se säger jag bara, men snart hoppas vi HV kommer igen. MM, det gör de.




Ja bilderna är från i fredags då det var fest minst sagt. Jag finner inte några direkta ord, men mer bilder finns förstår i bilddagboken; zophie
I lördags umgicks vi brudar lite på kvällen igen, det krävs alltid en viss utvärdering och så måste vi kolla på alla videoklipp, och fan vad kul man kan ha! Fyra fiskar, underbart är fisk, åt helvete för fisk.
Jag och Marre drog senare in till Vadstena och lite Mange Schmidt och vi var väl inte riktigt lika överväldigade som alla andra, men fan vad kul vi hade i alla fall. "Jag vet var din jacka är" "Du, Anschon, det är liiite komplicerat!"


Nej, hockeyn går skit och det är tråkigt, så jag funderar på en snabbdusch, sen måste jag självklart fortsätta titta i alla fall. Puh!

Imorn är det en kort, slapp dag i skolan och efter det blir det konsert i Folkets Hus tillsammans med kören och massa annat folk. Det blir nog himla trevligt hoppas vi på!

Puss OCH kram vänner



Haha helt plötsligt leder HV71 med 5-2. FY FAN VAD JAG MÅR BRA!!

Kommentarer
Postat av: Limp

Haha, älskar att dra skitliv.se. Jag hoppas verkligen du förstår vem jag tänkte på när jag kom på det uttrycket! Lille mangon

2008-04-17 @ 08:55:51
URL: http://linneat.blogg.se
Postat av: Felicia

BUA HV!!:D:D

2008-04-17 @ 15:45:37
URL: http://Felicialilja.blogg.se
Postat av: emelie

ja fyfan vad glad jag vart med :) heja hv nu!

2008-04-17 @ 17:50:49
URL: http://emelierooth.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0