Förresten, det ryktas om snö till helgen

image56På tal om vår. Jag träffade på en mygga förut som satt på min hand. Det är väl ändå lite väl tidigt? Men när sommaren och myggorna med den ser jag ut som en prickigkorv, för oj vad de gillar mitt blod.

Jag kom precis in från en promenad tillsammans med min syster och Harry, och det är ju faktiskt alltid lika trevligt. Och det mysigaste av allt var att vi inte frös.

Maja och jag var ju som sagt och tränade förut, och det blev aeromix och det var minst sagt intressant. Det var tur att vi hade med oss varann att garva åt, för man skulle kunna säga som så att vi hängde inte med riktigt lika bra som alla andra, men vi hade det lätt roligast.

Nu ska jag festa till det och skala en morot sedan ska jag kolla över vårat projektarbete som börjar närma sig sitt slut. När jag snackade med min sjukling Linnéa förut, kom vi fram till att nu tar vi studenten. Fy fan vad vi är bra!

Kommentarer
Postat av: hp

åh tack detsamma :')

ömma smek/hp

2008-04-02 @ 09:01:34
URL: http://hanapee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0