Fem, fem fem.

Alltså ibland älskar jag verkligen skolan. Typ just idag. Vi gjorde ingenting, och dagen var dessutom kort. Som sagt, det är sådana dagar vi vill ha!

Det roligaste på hela dagen var i alla fall Multimedian tillsammans med Andrée, John, Oskar och sen även Adam och Melker på ett hörn. Vi skulle börja spela in våran "ChickenJesus"-saga, men det var lättare sagt än gjort. Oskars tålamod levde ett eget liv och vi kunde inte göra annat än att skratta. Vi började i alla fall spela in, men Linnéa, du kan vara lugn, vi har långa vägar kvar! Vi tänkte faktiskt vänta och spela in för att vänta på dig, men Jonas tyckte vi var lite väl slappa då, hah!
Jag tror jag var väldigt trött denna lektion för det enda jag gjorde var att skratta och påpeka att jag var hungrig. Någon måste ju sköta det jobbet också.
John påminde mig sedan om karaktären "5:an" i barnprogrammet Tillbaka till Vintergatan, han som bara kunde säga "fem", ni vet. Jag kunde inte sluta garva när John påpekade att personen som kommit på det där manuset faktiskt tjänade pengar på det. Alltså, det var jävligt roligt, jag lovar. Förresten hade 5:an en syrra som hette 7:an också. HAHAHAH
En annan rolig grej var när det ringde uppe i inspelningsrummet och Melker går och svarar och det är någon som söker en lärare. Melker pratar som ett mongo under hela samtalet och då låg vi verkligen dubbelvikta.

Tills imorn har jag tydligen marknadsföring och prov i Människan socialt och kulturellt. Jag ska kanske göra någonting åt det med andra ord.

Sköt om er vänner!

image57

Kommentarer
Postat av: Ida

Okej, då ska jag skriva "medan" i fortsättningen då ;) Trevlish att du gillade min kommentar hos Stina :) Ha det bra!

2008-04-02 @ 19:11:21
URL: http://idisen.blogg.se
Postat av: hp

sluta vara världens bästa fan:')!!! börjar ju gråta här framför datan :') mitt älskade fan!!!

ömma smek /din hp

2008-04-02 @ 23:06:14
Postat av: Therese

Haha, den lektionen hade jag gjort MYCKET för att få vara med på! :D

2008-04-03 @ 21:15:15
URL: http://theresekoistinen.blogg.se
Postat av: Hanna.

Ja, det blir nog så, någon gång ibland iaf ;)

2008-04-07 @ 21:53:39
URL: http://hannaevaerikanilsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0