Everybody dance now

Här sitter jag och käkar äpple och har ont i huvudet. Och ingen treo finns det till mig, stackars mig! (skoja)

Nyss åkte Maria och Sofia hem ifrån mig. Vi typ hade tjejsnack och pratade om kläder och killar. Nej, jag måste vara seriös någon gång, annars kanske folk tror att jag är störd på riktigt. Synd.

Igår var jag hemma hos Sofia och myste, som jag typ sa igår. Linnéa kom också dit och vi hade det ju sådär härligt trevligt som jag tror att bara vi kan ha. Everybody dance now, dudududududdudududududu Everybody dance now!

Nu ska jag nog festa till det hela lite med nudlar och sedan åka till staden för att kanske hitta något, för det vore på tiden. Men först ska jag fixa Mr Headache.

KISS AND HUG!



(söt posebild, typ)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0