Det nalkas grejer

Sådär ja vänner och bekanta, sluta gråt, nu är jag tillbaka! Det har varit lite mycket på sistone, massa kändisfester och skivsigneringar. Men nu så, nu är jag här igen!

Jag kom hem för en liten stund sedan, har varit på stan med Maria och Sofia. Kul att jag hittade så mycket. Nej, jag hittade inget! Och jag måste ha kläder, ska ju ut två gånger i helgen liksom. *Busy girl*

Nu funderar jag nästan på att ta en lite promenad innan jag åker hem till Sofia för att grilla en köttbit med henne och Maria.  Bättre tidigt än sent som vi säger ibland!

Och nyss ba skickade lillräkan ett sms om att nu har hon och Tim verkligen hittat lägenheten med stort L. Det är ju nästan så att man blir lite tårögd faktiskt. 15 juni ba får de sin egen lya och jag får ett stort rum. Det är nästan ett snyft på det faktiskt!







Kommentarer
Postat av: martina

hörredu din fuling, vart fän höll du hus igår? vi var sex stycken endast varav två i alt;) hahaha

2008-04-09 @ 08:46:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0