Den som väntar på något gott blir aldrig tjock

Jo jag ba åkte till stan helt ensam och då vettni, då ramlade det in grejer. Eller ramlade var kanske att ta i, men jag kom hem med lite grejer, så nu är garderoben lite mer full och plånboken lite plattare så att säga!

Nu ska jag äta ett äpple (intressesmurfarna hoppar av fnatt) och sen ska jag luta mig tillbaka för att kolla på ännu en hockeymatch och om några minuter sitter jag här och skriker, förhoppningsvis av glädje. Heja heja HV71!!!

PUSSIS, typ

Kommentarer
Postat av: hannapanna

jag tänkte bara påminna fröken om att hon är väldans söt

2008-04-12 @ 21:56:07
URL: http://hannaelisabeth.blogg.se
Postat av: martina

hörredu, vart håller du hus egentligen?

2008-04-16 @ 09:11:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0